Klantcases

Overzicht van alle klantcases

Tallinn Airport

Tallinn Airport

Tallinn Airport maakt sinds 2012 gebruik van de diensten van Fleet Complete. De Carsharing-functie is in 2021 in gebruik genomen. Het luchthaventerrein lijkt op een goed beveiligd stadje, waar in- en uitgaan moeilijk is vanwege de beveiligingsmaatregelen. Hasan...

Dijkstra de Graaf

Dijkstra de Graaf

Medewerkers van Bouwbedrijf Dijkstra de Graaf hielden ritten tot voor kort nog handmatig bij. ‘Er werd nog weleens een rit vergeten en dat zorgde iedere keer voor extra werk.’ Uiteindelijk kwam het bedrijf bij Fleet Complete uit voor een oplossing.

Hop Metaalconservering

Hop Metaalconservering

Hop Metaalconservering is enorm gegroeid en daardoor ontstond er een grote behoefte aan track & trace van hun trailers. Fleet Complete leverde een oplossing die van grote toegevoegde waarde is voor het metaalconserveringsbedrijf.

Van Geleuken Infra

Van Geleuken Infra

Van Geleuken Infra heeft 44 wagens en 20 graafmachines uitgerust met het ritregistratiesysteem van Fleet Complete. Voor een fiscus-proof ritadministratie en beter zicht op het wagenpark voor efficiëntere planning.

TBI Holdings B.V.

TBI Holdings B.V.

Dagelijks rijden er bij TBI Holdings B.V. 460 auto’s met het ritregistratiesysteem van Fleet Complete rond. De rittenadministratie voldoet nu aan de eisen van de Belastingdienst en de medewerkers hebben veel minder administratieve taken.

Politie Binche

Politie Binche

Afgelopen jaar werkte de politie van Binche mee aan een pilot, met als doel de communicatielijnen zo efficiënt mogelijk te houden met behulp van positiebepaling van Fleet Complete. Dit alles om de veiligheid te verbeteren.

Waternet

Waternet

Waternet – bestuurd door de gemeente Amsterdam en het waterschap Amstel, Gooi en Vecht – richt zich op de hele watercyclus. Onlangs besloot Waternet om nog eens 250 auto’s met een boordcomputer uit te rusten.

Wycor

Wycor

Bij Wycor werken 220 medewerkers die op verschillende locaties renovatie- en voltooiingswerkzaamheden uitvoeren. Om al deze medewerkers goed geregistreerd te krijgen op de werven zochten ze een partner die ondersteuning zou kunnen bieden bij al deze administratie.

Goodmorning

Goodmorning

Uitzendbureau Goodmorning maakt sinds 2011 gebruik van het ritregistratiesysteem van Fleet Complete. Goodmorning wil goede sturing geven aan de buitendienst. Fleet Complete helpt door de planning te optimaliseren en meer inzicht te geven in het wagenpark.

IBK Groep

IBK Groep

IBK Groep staat voor de hoogste kwaliteit in producten en installaties voor koudetechniek, airconditioning, luchtbehandeling en compressorrevisie. De organisatie verzorgt met eigen geschoold personeel ook de service en het onderhoud van de geleverde installaties.

Arctic Challenge

Arctic Challenge

Het systeem van Fleet Complete kan meer als het voorgaande en de backoffice van de Arctic heeft het nu veel makkelijker. Data verwerking is ineens een fluitje van een cent

Politie Stad Aalst

Politie Stad Aalst

De lokale politie in Aalst werkt al een ruime tijd met track & trace systemen van Fleet Complete op al hun voertuigen.

Interlift Techniek B.V.

Interlift Techniek B.V.

De monteur die het product bij de klant installeert of monteert, bouwt de lift ook ‘voor’: elke activiteit legt Interlift van tevoren vast, en het relateert deze aan het project. Daarvoor gebruikt Interlift de prikklok van Fleet Complete.

Firma van Braeckel

Firma van Braeckel

Firma van Braeckel was toe aan een systeem dat automatisch uren aan projecten kon koppelen. Ze hoorden dat Fleet Complete werkte aan een oplossing voor de problematiek in de bouw rond de aanwezigheidsregistratie en toen was het contact snel gelegd.

Installatiebedrijf HVL

Installatiebedrijf HVL

HVL is een installatiebedrijf en systeemintegrator met vestigingen door heel Nederland. Het bedrijf heeft tweehonderd bedrijfsauto’s op de weg, een ritregistratiesysteem is dus essentieel.

Het Instituut Fysieke Veiligheid

Het Instituut Fysieke Veiligheid

Om al zijn materiaal in conditie te kunnen houden, doet Van den Berg al enige tijd succesvol een beroep op de beheeroplossing van Fleet Complete. Deze oplossing maakt direct inzichtelijk op welke manier én door wie specifiek materiaal wordt ingezet.

Fietsenwinkel.nl

Fietsenwinkel.nl

De explosieve groei van Fietsenwinkel.nl zorgde ervoor dat het steeds lastiger werd een sluitende en fiscaal gecertificeerde administratie van kilometers en uren bij te houden. Fleet Complete biedt de oplossing.

GUTS Installatietechniek

GUTS Installatietechniek

Fleet Complete implementeerde haar gecombineerde project en service order planning. GUTS heeft nu centraal en continue zicht op de inzet van alle medewerkers. Er kan zeer eenvoudig geschoven worden tussen afdelingen, medewerkers en opdrachten.

TBI Holdings B.V.

Dagelijks rijden er 460 wagens met het ritregistratiesysteem van Fleet Complete rond

TBI Holdings B.V. is een groep van ondernemingen die onze leefomgeving op een duurzame manier vernieuwt, inricht en onderhoudt. De TBI-ondernemingen beschikking over hoogwaardige en specialistische expertise op het gebied van techniek, bouw en infra.

460 wagens met ritregistratiesysteem

Binnen de organisatie werden er twee ritregistratiesystemen naast elkaar gebruikt, maar door de nodige fusies en veranderingen binnen TBI was het niet wenselijk dat één bedrijf gebruik maakte van verschillende oplossingen. Aangezien er al veelvuldig gebruik gemaakt werd van het ritregistratiesysteem van Fleet Complete en er een goede relatie is opgebouwd, was de keuze snel gemaakt. Dagelijks rijden er bij TBI 460 wagens met een track & trace oplossing.

Het ritregistratiesysteem voldoet aan alle wettelijke eisen van de Belastingdienst. Alle benodigde gegevens die worden vereist door de fiscus worden nauwkeurig vastgelegd, zoals per afgelegde rit de datum, begin- en eindstand van de kilometers, adres en postcode van vertrek en aankomst, de gereden rit en meer. Ook heeft het ritregistratiesysteem van Fleet Complete het keurmerk van Stichting Keurmerk Ritregistratiesystemen.

Fon Anlegg

Privacy gewaarborgd

Het ritregistratiesysteem is eenvoudig in het gebruik voor medewerkers. Zij kunnen eenvoudig inloggen in hun eigen ritten en hebben daardoor zelf ook het nodige inzicht. Fleet Complete sluit uiteraard een verwerkersovereenkomst af met de organisatie, waardoor alle medewerkers verzekerd zijn dat hun privacy is gewaarborgd.

Complete dienst voor het beheer van het wagenpark

TBI en Fleet Complete zijn recentelijk een vernieuwde overeenkomst voor vijf jaar aangegaan. Door deze overeenkomst worden de TBI-ondernemingen geheel ontzorgd. Fleet Complete vindt het belangrijk om te fungeren als strategisch partner en de focus te leggen op het leveren van een complete dienst in plaats van een product.

Voor TBI hebben we geregeld dat Fleet Complete zelfstandig schakelt met leasemaatschappij Athlon en PSB bedrijfswageninrichting voor inbouw en facturatie. TBI ontvangt hierdoor optimale service en heeft zelf weinig omkijken meer naar het wagenparkbeheer. In de toekomst kan TBI gemakkelijk gebruik gaan maken van één van de andere oplossingen van Fleet Complete, zoals de automatische urenregistratie. Dit biedt volop mogelijkheden om uit te breiden en oplossingen nog doelgerichter in te zetten.

 

Fleet Complete is voor ons een strategisch partner die echt meedenkt. Er werken ervaren professionals met een praktische insteek. Ze luisteren naar de wensen van de klant en richten daar hun dienstverlening op in.

Paul Hijstek

 
  • Automatische kilometerregistratie
  • Minder papierwerk
  • Ficus-proof rittenadministratie
  • Transparant inzicht in de buitendienst

Vraag een vrijblijvende prijsopgave aan

Meer klantcases

Tallinn Airport

Tallinn Airport maakt sinds 2012 gebruik van de diensten van Fleet Complete. De Carsharing-functie is in 2021 in gebruik genomen. Het luchthaventerrein lijkt op een goed beveiligd stadje, waar in- en uitgaan moeilijk is vanwege de beveiligingsmaatregelen. Hasan...

Dijkstra de Graaf

Medewerkers van Bouwbedrijf Dijkstra de Graaf hielden ritten tot voor kort nog handmatig bij. ‘Er werd nog weleens een rit vergeten en dat zorgde iedere keer voor extra werk.’ Uiteindelijk kwam het bedrijf bij Fleet Complete uit voor een oplossing.

Jan Tromp Transportgroep

Jan Tromp Transportgroep is een gerenommeerd logistiek bedrijf uit Eindhoven. Naast regionaal en internationaal transport, is het bedrijf gespecialiseerd in ADR-speciaal transporten, geconditioneerd transport en direct sneltransport door heel Europa.

Tromp Transportgroep maakte al gebruik van een track & trace-systeem, maar had de behoefte aan een nauwkeuriger systeem en een partij die de gewenste service kon bieden. Fleet Complete werd onder de aandacht gebracht en door een interessant aanbod met scherp tarief, was de keuze snel gemaakt.

Real-time zicht op het hele wagenpark

Bij een transportbedrijf waar constant ad-hoc aanvragen binnenkomen en snel geschakeld moet worden, biedt ritregistratiesysteem Fleet Tracker uitkomst. Het is een gebruiksvriendelijke oplossing om alle bewegingen in het wagenpark te volgen. Via gps-technologie heeft de planningsafdeling real-time zicht op alle voertuigen, waardoor zij efficiënter kunnen werken. Dit verbetert de prestaties van het wagenpark en zorgt dat klanten uitstekende service krijgen. Daarnaast geeft deze manier van werken Tromp Transportgroep een groot concurrentievoordeel.

Uw data altijd veilig

De apparaten in de voertuigen verzamelen en interpreteren gegevens, en informeren de fleetmanager over de acties die ondernomen moeten worden, bijvoorbeeld voor onderhoud. Fleet Complete garandeert dat uw opgeslagen data goed beschermd is, want de systemen voldoen aan de ISO/IEC 27001:2013 certificering voor beveiliging. Alle data wordt zeven jaar lang professioneel bewaard, wat verplicht is. Daarnaast is het handig als u met terugwerkende kracht data wilt opvragen.

Fleet Tracker: ken de locatie van iedere vrachtwagen

Het Fleet Tracker-systeem is een gebruiksvriendelijke oplossing om uw wagenpark te volgen. Via gps-technologie heeft u real-time zicht op uw vrachtwagens. Zo weet de planningsafdeling direct de exacte locatie van iedere bestuurder, kunnen ze zien wie er het dichtst bij de klant is en sneller en efficiënter werken.

 

Tevreden vrachtwagenchauffeur

Veelgestelde vragen over track & trace

Wat zijn de voordelen van een automatische rittenregistratie?
Een ritregistratiesysteem bespaart u veel tijd, want u hoeft de kilometers niet langer handmatig bij te houden of de rittenadministratie van uw werknemers te controleren. Verder zorgt een ritregistratiesysteem dat u efficiënter kunt plannen. U kunt de locatie van iedere bedrijfswagen zien, handig om te beoordelen wie u het beste naar een ad-hoc klus kunt sturen en fijn voor de klant: u kunt precies vertellen wanneer uw medewerkers arriveren op locatie.

Ook heeft u altijd goed zicht op de ritgegevens van uw medewerkers. Dit voorkomt discussies, bijvoorbeeld over hoeveel privékilometers er gereden zijn.  En mocht één van uw medewerkers per ongeluk een boete hebben gereden, dan kunt u eenvoudig zien wie er op dat moment reed middels berijdersidentificatie.

Daarnaast kunt u met een sluitende rittenregistratie het aantal gereden kilometers ook eenvoudig verantwoorden aan uw eigen klanten.

Mag ik altijd een ritregistratiesysteem in mijn vrachtwagens plaatsen?
Het is wettelijk toegestaan om als werkgever een ritregistratiesysteem in uw vrachtwagens te plaatsen. Het is wel belangrijk om te voldoen aan de voorwaarden. Eén van de belangrijkste voorwaarde is dat u een legitieme reden moet hebben om een ritregistratiesysteem te plaatsen. Een gerechtvaardigd belang kan bijvoorbeeld zijn dat u wilt nagaan welke bedrijfswagen het dichtst in de buurt van een klant is, zodat u deze medewerker snel naar de klant kan sturen. Daarnaast is het goed om te weten dat de meeste GPS-systemen in privétijd uitgezet kunnen worden. Fleet Tracker heeft bijvoorbeeld een privéschakelaar. Als deze schakelaar wordt aangezet, worden alleen de kilometerstanden opgeslagen en geen gps-locaties. U leest meer over privacy in dit blogartikel.
Hoe informeer ik medewerkers over het ritregistratiesysteem?
We zien dat medewerkers vaak vooral de voordelen van een ritregistratiesysteem zien. Zij hoeven tenslotte minder administratie bij te houden en hun kilometers niet meer handmatig bij te houden, en te verantwoorden. Dat scheelt veel tijd. Het is wel belangrijk om te communiceren dat er in de bedrijfswagen een ritregistratiesysteem zit, welke gegevens er worden verzameld én wie er bij de data kan.
Automatiseer het beheer van uw wagenpark, materiaal en mobiele medewerkers

Meer klantcases

Fleet Complete betreedt de Duitse markt

Het in 1998 in Toronto opgerichte Fleet Complete is een vooraanstaande wereldwijde leverancier van IoT-oplossingen voor het beheer van wagenparken, bedrijfsmiddelen en mobiele medewerkers. Het bedrijf is gestart met zijn eigen direct sales-kanaal in Duitsland en zal...

Goodmorning

Een ideaal systeem om de buitendienst efficiënt te managen

Uitzendbureau Goodmorning is sinds haar oprichting in 2001 uitgegroeid tot één van de grotere werkgevers op het gebied van het uitzenden en detacheren van Oost-Europese werknemers.


Ideaal systeem om de buitendienst efficiënt te 
managen

Medewerkers van het uitzendbureau kunnen gebruikmaken van een bedrijfswagen. Goodmorning had niet altijd zicht op welke medewerker, met welke auto op pad was en hoeveel bedrijfsauto’s er nog beschikbaar waren. In de bedrijfsauto’s werden blackboxes en buttons ingebouwd, waardoor de medewerker zich, met een persoonlijke code, kan aanmelden. Geen voertuig gaat op pad zonder aanmelding van de medewerker. Nu weet Goodmorning precies welke medewerker in welke bedrijfsauto rijdt en welke wagens er nog beschikbaar zijn. Een ideaal systeem om de buitendienst efficiënt te managen.

Fon Anlegg

Geautomatiseerde rapportages van gereden ritten

De hoeveelheid buitendienstmedewerkers is aanzienlijk en Goodmorning wil ze goed aansturen. Door de geautomatiseerde rapportages heeft het uitzendbureau nu een goed overzicht van de gereden ritten. Medewerkers hoeven niet langer handmatig de kilometerregistratie bij te houden en kunnen zich focussen op hun werk.

  • Beter inzicht in de buitendienst
  • Goed overzicht van de ritten
  • Geen voertuig op pad zonder aanmelding medewerker
  • Geautomatiseerde rapportages
  • Minder administratie

Veelgestelde vragen over rittenregistratie voor uitzendbureaus

Hoe informeer ik medewerkers over het ritregistratiesysteem?
We zien dat medewerkers vaak vooral de voordelen van een ritregistratiesysteem zien. Zij weten wanneer een bedrijfsauto beschikbaar is en hoeven de kilometers niet meer handmatig bij te houden. Dat scheelt veel tijd. Het is wel belangrijk om te communiceren dat er in de bedrijfswagen een ritregistratiesysteem zit, welke gegevens er worden verzameld én wie er bij de data kan.
Mag een ritregistratiesysteem altijd geplaatst worden?

Het is wettelijk toegestaan om als uitzendbureau een ritregistratiesysteem in bedrijfsauto’s te plaatsen. Het is wel belangrijk om te voldoen aan de voorwaarden. Eén van de belangrijkste voorwaarde is dat u een legitieme reden moet hebben om het systeem te plaatsen. Een gerechtvaardigd belang kan bijvoorbeeld zijn dat u wilt nagaan welke bedrijfswagen het dichtst in de buurt van een klant is, zodat u deze medewerker snel naar de klant kan sturen.

Daarnaast is het goed om te weten dat de meeste GPS-systemen in privétijd uitgezet kunnen worden. Als de privéschakelaar wordt aangezet, worden alleen de kilometerstanden opgeslagen en geen gps-locaties. 

Hoe lang moet ik de rittenadministratie bewaren?
De rittenregistratie moet volgens de wettelijke bewaartermijn minstens zeven jaar worden bewaard.

Meer klantcases

Hop Metaalconservering

Hop Metaalconservering is enorm gegroeid en daardoor ontstond er een grote behoefte aan track & trace van hun trailers. Fleet Complete leverde een oplossing die van grote toegevoegde waarde is voor het metaalconserveringsbedrijf.

Van Geleuken Infra

Van Geleuken Infra heeft 44 wagens en 20 graafmachines uitgerust met het ritregistratiesysteem van Fleet Complete. Voor een fiscus-proof ritadministratie en beter zicht op het wagenpark voor efficiëntere planning.

Fietsenwinkel.nl

Met het ritregistratiesysteem van Fleet Complete is onze kilometeradministratie altijd op orde

Met ruim 200 servicepunten, meerdere mobiele monteurs en meer dan 100 afhaalpunten is Fietsenwinkel.nl de grootste fietsenwinkel van Nederland en België. De explosieve groei van het bedrijf zorgde ervoor dat het steeds lastiger werd een sluitende en fiscaal gecertificeerde administratie van kilometers en uren van het wagenpark bij te houden.

Betrouwbaar ritregistratiesysteem met keurmerk

Aangezien het niet correct bijhouden van zowel zakelijk als privé gereden kilometers voor naheffingen en flinke boetes van de Belastingdienst kan zorgen, en de kilometeradministratie voor extra werkdruk bij de administratieafdeling zorgde, ging Fietsenwinkel.nl op zoek naar een betrouwbaar systeem. Een systeem dat voldoet aan de eisen van Stichting Keurmerk Ritregistratiesystemen, en hen ook de mogelijkheid biedt om het wagenpark real-time te monitoren. Na een uitgebreid selectieproces heeft Fietsenwinkel.nl voor het ritregistratiesysteem van Fleet Complete gekozen.

Sluitende en fiscaal gecertificeerde kilometeradministratie

Met het systeem van Fleet Complete beschikt Fietsenwinkel.nl over een sluitende en fiscaal gecertificeerde kilometeradministratie die voldoet aan alle eisen van de Belastingdienst. In het track en trace systeem is een simpele privéschakelaar geïntegreerd, zodat Fietsenwinkel.nl de garantie heeft dat ook alle privékilometers nauwkeurig worden geregistreerd.

Fon Anlegg

Betere klantenservice door track en trace

Het track en trace systeem is gekoppeld aan de online portal van Fietsenwinkel.nl, waardoor men nu in staat is real-time te monitoren waar alle voertuigen en medewerkers zich bevinden. Hierdoor weet Fietsenwinkel.nl altijd welke wagen het dichtst in de buurt is wanneer er bijvoorbeeld een aanvraag voor een proefrit binnenkomt. Zo kan er direct een afspraak worden ingepland met de dichtstbijzijnde monteur

Veiligheid bestuurder en voertuig staat voorop

Fietsenwinkel.nl heeft nu ook inzicht in het rijgedrag van medewerkers en ziet hoe vaak iemand te hard rijdt, stationair draait of hard optrekt. Hiermee is het bedrijf in staat het wagenpark duurzamer in te zetten en beter te sturen op de veiligheid van de buitendienst. Door de inzichten uit de rapportages met de medewerkers te delen, wil Fietsenwinkel.nl maatregelen nemen die veilig en efficiënt rijgedrag bevorderen, om zo aanrijdingen, voertuigschade, verzekeringskosten, verspilling van brandstof en tijd te voorkomen.

‘De waarborging van veiligheid van alle data en het scherpe tarief waren voor ons de doorslaggevende factoren om voor Fleet Complete te kiezen.’

 

Henri de Beijer

 
  • Sluitende en fiscaal gecertificeerde kilometeradministratie
  • Real-time zicht op wagenpark en locatie van medewerkers
  • Geautomatiseerde rapportages op maat
  • Verbetering veiligheid bestuurder en voertuig
  • 7 jaar toegang tot historische data

Vraag een vrijblijvende prijsopgave aan

Meer klantcases

Fietsenwinkel.nl

De explosieve groei van Fietsenwinkel.nl zorgde ervoor dat het steeds lastiger werd een sluitende en fiscaal gecertificeerde administratie van kilometers en uren bij te houden. Fleet Complete biedt de oplossing.

Politie Binche

Positiebepaling maakt het werk van de politie makkelijker én veiliger

De politie van Binche werkte mee aan een succesvolle pilot. Het doel was om efficiënter te communiceren met behulp van positiebepaling. Dit alles om de veiligheid van hun medewerkers te verbeteren.

Grote evenementen in goede banen leiden met positiebepaling

Het merendeel van de bevolking kijkt uit naar de carnavalsperiode. De beveiligers daarentegen worden bij het idee alleen al soms ‘badend in het zweet wakker’. Niet zo vreemd, want: hoe hou je een feest met meer dan 100.000 mensen, zoals in Binche, in de hand? De bezoekers zijn in feeststemming, hebben vaak net een slokje te veel op en ontpoppen zich tot een ander persoon door hun carnavalskledij. Afgelopen jaar werkte de politie van Binche mee aan een pilot, met als doel om efficiënter te communiceren met behulp van positiebepaling.

“Het is een groots evenement!” vertelt sergeant Jérémy Pâque van de brandweer van Binche. “Met 400 politieagenten, 300 veiligheidsmensen, 40 brandweermensen en een honderdtal gemeentearbeiders bewaken we de veiligheid van meer dan 100 000 carnavalsvierders. De organisatie van dit evenement begint al in november met het verzamelen van informatie van alle autoriteiten. Een kleine twee maanden later komt de ‘stoommachine’ van de organisatie pas echt goed op gang. Alles wordt in ‘sneltreinvaart’ in kaart gebracht. Van het opstellen van veiligheidsbarrières tot drankvergunningen en het in kaart brengen van de brandkranen; alles wordt tot in de kleinste details uitgewerkt.”

Fon Anlegg

Real-time zicht op alle teams

Om de veiligheid goed in de hand te blijven houden is innovatie noodzakelijk. Met de nieuwste technieken kan menig beveiligingsman met een gerust hart uitkijken naar het evenement. Dit jaar zette de politie van Binche een drone in om de locatie goed in kaart te brengen, met daarbij 21 draagbare radio’s van het ASTRID tetra netwerk. Deze radio’s waren uitgerust met nieuwe functiemogelijkheden zoals positiebepaling. Om dit te realiseren, contacteerden ze Fleet Complete. Hoewel het gebruik van deze techniek beperkt bleef tot de politie, kan nu al gezegd worden dat het succesvol was. Pietro Zacco, directeur operaties van de politiezone Anderlues/Binche vertelt over deze actie. “Positiebepaling maakt het gemakkelijk om het team te volgen en te bepalen welk team het dichtst bij de plek des onheils is. Het grote scherm in de commandopost geeft een real-time beeld van waar alle teams zich bevinden. Ook worden er hier beelden uitgezonden van de camera’s in de interventiezone. Waar het nodig is, kun je gemakkelijk bijsturen of direct versterking sturen”, benadrukt Pietro.

Pietro: “Via een ‘flashmessage’ is op de radio te zien hoe de situatie is en wat er gevraagd wordt. Dit helpt vooral op plaatsen waar veel geluid is; als je het niet kunt horen, kun je de boodschappen wél lezen. Daarnaast hebben we de positiebepaling die alles ook nog eens weergeeft.” Fleet Complete leverde de hardware en zorgde voor de configuratie van de software. Deze moest specifiek worden aangepast aan de omgeving door de oppervlakte en het reliëf van het terrein. “We konden tijdens de wielerwedstrijd in Gent al onze ervaringen met positiebepaling delen. Door deze ervaring heeft de politie van Binche ons ook gekozen voor deze klus”, vertelt accountmanager van Fleet Complete België, Frédérie de Pauw.

“Het grote scherm in de commandopost geeft een real-time beeld van waar alle teams zich bevinden. Ook worden er hier beelden uitgezonden van de camera’s in de interventiezone. Waar het nodig is, kun je gemakkelijk bijsturen of direct versterking sturen”

 

Pietro Zacco

 
  • Positiebepaling
  • POI’s zichtbaar waardoor snelle opvolging van radio’s door directie zone en korpschef
  • Via een ‘flashmessage’ is op de radio te zien hoe de situatie is en wat er gevraagd wordt
  • Visualisatie op groot scherm in de commandopost

Vrijblijvende prijsopgave 

Meer klantcases

Politie Binche

Afgelopen jaar werkte de politie van Binche mee aan een pilot, met als doel de communicatielijnen zo efficiënt mogelijk te houden met behulp van positiebepaling van Fleet Complete. Dit alles om de veiligheid te verbeteren.

Waternet

Waternet – bestuurd door de gemeente Amsterdam en het waterschap Amstel, Gooi en Vecht – richt zich op de hele watercyclus. Onlangs besloot Waternet om nog eens 250 auto’s met een boordcomputer uit te rusten.