TAAK MANAGEMENT
Stuur taken binnen enkele seconden rechtstreeks naar de smartphone van een werknemer.
DIGITAAL TAAKBEHEER – STUUR BINNEN ENKELE SECONDEN EEN TAAK NAAR DE SMARTPHONE VAN EEN WERKNEMER
Het delen van taken via de telefoon is lastig en vaak bereikt de benodigde informatie mensen niet op tijd, wat op zijn beurt betekent dat dienstverlening wordt vertraagd. Met onze oplossing voor taakbeheer kun je taken gemakkelijk delen via een mobiele app. Daarnaast heb je één overzicht van de locatie van je medewerkers, waardoor je taken optimaal kunt verdelen.
EFFECTIEVE PLANNING
Plan taken en optimaliseer de inzet van mobiel personeel. Medewerkers hebben een duidelijk overzicht van welke taken ze moeten uitvoeren en wanneer deze afgerond moeten zijn.
AUTOMATISCHE MELDINGEN OVER WERKVOORTGANG
Je hebt een realtime overzicht van lopende en voltooide taken en alle meldingen bereiken je via de mobiele applicatie heel snel.
AANMAAK VAN TAKEN DOOR DE WERKNEMER
Medewerkers kunnen ook hun eigen taken aanmaken. Dit maakt het mogelijk om de benodigde werktijd te berekenen in het geval waarin jouw bedrijf geen planningsmedewerker heeft.
DIGITALE FORMULIEREN
Bij het afronden van taken is het mogelijk om vooraf gemaakte digitale formulieren in te vullen en om een handtekening te vragen of foto’s te uploaden. Je hoeft geen handtekeningen meer op papier te verzamelen en naar kantoor te sturen om te scannen. Bespaar tijd en denk aan het milieu!
DE APPLICATIE WERKT OOK OFFLINE
Zelfs als er toevallig geen internetverbinding is, kun je de app nog steeds gebruiken. Alle informatie wordt gesynchroniseerd wanneer je weer verbinding hebt.
VERZAMEL HANDTEKENINGEN ELEKTRONISCH
Een handige en milieuvriendelijke oplossing die je altijd bij de hand hebt. Verzamel handtekeningen van klanten voor overdrachts- en acceptatiedocumenten rechtstreeks in de mobiele app.
DUIDELIJK OVERZICHT VAN DE DUUR VAN PROJECTEN
Dankzij de mobiele applicatie heb je een duidelijk overzicht van hoeveel tijd het kost om een specifieke taak of project uit te voeren. Ook weet je altijd welke taken zijn afgerond en welke niet, zodat je de klant op de hoogte kunt houden van de voortgang van de taken.
DE BESTE OPLOSSING VOOR MOBIELE MEDEWERKERS
Medewerkers hoeven niet meer naar kantoor te reizen om hun takenlijst te ontvangen, waardoor het brandstofverbruik wordt verminderd en de reistijd verkort. Ze hebben een overzicht van de taken die aan hen zijn toegewezen en zien de locatie van hun collega’s in de applicatie, zodat ze hun dag beter kunnen indelen. Daarnaast kunnen ze de app gebruiken om de meest optimale route te berekenen om hun bestemming te bereiken. De oplossing is geschikt voor bedrijven met 3 of 1000 werknemers.
EEN PAPIERLOZE OPLOSSING
Alle documentatie, zoals werktijden, brandstofverbruik én overdrachts- en acceptatiedocumenten zijn in digitale vorm in één systeem te vinden. Rapportages vind je snel en eenvoudig per datum of werknemer en kunnen makkelijk worden gedownload.
EFFICIËNTER GEBRUIK VAN MIDDELEN
Je kunt taken verdelen op basis van de locatie van een medewerker en taken en personeel van tevoren inplannen. Je kunt ook routinematige taken aanmaken.
HANDIGE BEREKENING VAN DE WERKTIJD
Je kunt de tijdwaarneming automatiseren en hebt een nauwkeurig overzicht van de tijd die aan verschillende taken wordt besteed.
AUTOMATISCHE ONDERHOUDSMELDINGEN
Regelmatig onderhoud vermindert het risico op uitval als gevolg van een defect of slijtage van het voertuig. Met onze notificatiemodule kun je automatische herinneringen instellen voor onderhoud via sms of e-mail. Je kunt bijhouden hoeveel kilometer of dagen een auto heeft gereden in verband met het nodige onderhoud en al het uitgevoerde onderhoud is gemakkelijk in het systeem terug te vinden.
ONDERHOUD TOEVOEGEN
Je kunt gemakkelijk alle onderhoudswerkzaamheden aan het systeem toevoegen, op de hoogte worden gebracht wanneer het werk moet worden uitgevoerd en het hele proces van het organiseren van onderhoudswerkzaamheden op een meer systematische en transparante manier aansturen.
DUIDELIJK OVERZICHT VAN ONDERHOUDSKOSTEN
Je hebt een duidelijk overzicht van de kosten van technische inspectie, regulier onderhoud en voertuigreparaties. Je kunt ook onkostendeclaraties invoeren en sneller verwerken, evenals de nauwkeurigheid van onkosten per locatie controleren.
AUTOMATISCHE RAPPORTAGES
Je kunt rapportages maken en downloaden van al het onderhoud dat al is uitgevoerd en nog gepland staat. Je hebt een realtime overzicht van hoeveel kilometer er nog met een auto gereden kan worden, voordat onderhoud nodig is.
EEN FLEXIBELE OPLOSSING
Wij maken een aanbod op basis van de zakelijke behoeften van je bedrijf. Onze software is platformonafhankelijk en draait op verschillende besturingssystemen.