Hoe kun je meerdere routes op één kaart bekijken?

Om de gewenste ritten/tracks op één kaart te bekijken, kies simpel voor de knop ‘Track openen’ in de ‘Voertuig’ module. Je kunt eenvoudig een andere rit/track toevoegen op dezelfde manier. Alle ritten zie je dan op de kaart.

Hoe kan het dat ik een andere start- en stoplocatie zie, terwijl deze hetzelfde zouden moeten zijn?

Als je verschillende start- en stoplocaties ziet, dan kan dat verschillenden redenen hebben.

  1. De GPS-tracker heeft mogelijk onderhoud nodig of de controller is losgeraakt door intensief gebruik.
  2. De tracker krijgt via de satellietverbinding niet zo snel de locaties door als nodig is om deze correct weer te geven. Dit kan bijvoorbeeld gebeuren als je in een ondergrondse parkeergarage of tussen hoge gebouwen rijdt.
  3. Er is met de bekabeling gerommeld (bijv. verwijderd). 

Neem in bovenstaande gevallen contact op met onze supportafdeling: support@fleetcomplete.nl

 

Bieden jullie support in het Duits?

Je kan onze supportafdeling op de volgende manieren bereiken:

Voor Duitse support

E-mail: support@fleetcomplete.de
Tel.: +49 228 30 40 17 61

Voor Nederlandse support

E-mail: support@fleetcomplete.nl
Tel.: +31 (0)88 20 30 100

Voor Nederlandse en Franse support

E-mail: support@fleetcomplete.be
Tel.: +32 (0)9 245 65 45

Hooldusteavitused

Kunnen onderhoudsmeldingen en andere notificaties toegevoegd worden aan het platform, zodat het eenvoudiger wordt om een grote vloot te beheren?

Je kunt onderhoudsmeldingen en andere belangrijke herinneringen toevoegen via de module ‘Herinneringen’. Als je deze optie niet hebt, neem dan contact op met je accountmanager of stuur een bericht naar onze supportafdeling: support@fleetcomplete.nl

Hoe verwijder ik een voertuig uit het systeem?

Inactieve voertuigen en de data die van deze voertuigen is verzameld, blijft in het systeem, zodat je een compleet overzicht van het wagenpark houdt. Er zijn twee opties om voertuigen te verwijderen.

  1. a) Inactieve voertuigen kun je verbergen met behulp van filters.
  2. b) Als je een voertuig definitief wil verwijderen, dan kun je contact opnemen met onze supportafdeling: support@fleetcomplete.nl
Sõiduki eemaldamine
Korduv broneering

Kan ik een terugkerende boeking maken in het reserveringssysteem?

Onze carsharing-oplossing biedt de mogelijkheid om een herhalende boeking te maken.

Als deze functie nog niet is geactiveerd, dan kun je contact opnemen met onze supportafdeling: support@fleetcomplete.nl

Kan ik het brandstofverbruik van mijn wagenpark monitoren in het Fleet Complete-platform?

Om het brandstofverbruik te monitoren is het noodzakelijk om een speciale sensor of een CAN-aansluiting in het voertuig te (laten) installeren. Zodra dit is gebeurd, kun je een overzicht van het brandstofverbruik zien in de module ‘Rapporten’. Je kunt hier eenvoudig het brandstofverbruik per dag of over een specifieke periode bekijken. Op basis van deze data is het mogelijk om medewerkers te trainen en/of te belonen om zuiniger te rijden. Effectief beheer van het brandstofverbruik kan tot 25% op de brandstofkosten besparen.

Kan ik een bewegingsmelding instellen?

In het Fleet Complete-platform is het mogelijk om verschillende meldingen met betrekking tot de verplaatsing van voertuigen in te stellen. Dat doe je via de ‘Events’ module. Meldingen die je in kan stellen zijn bijv.:

  • Het betreden van een gebied
  • Het verlaten van een gebied
  • Stationair
  • Het voertuig begint te rijden
  • Snelheid
  • Verplaatsing met contact uit
  • Contact ingeschakeld
  • Contact uitgeschakeld
  • Voltage
  • GPS-fout

De melding kan naar behoefte worden aangepast door de periode, het voertuig of de voertuigen en het gebied te selecteren waarin de melding van toepassing is.

Meldingen kunnen gemakkelijk per e-mail worden verstuurd. Alle gebeurtenissen worden ook opgeslagen in het platform.

Als deze functie niet is geactiveerd, neem dan contact op met je accountmanager of met onze supportafdeling: support@fleetcomplete.nl

Hoe integreer ik het Fleet Complete-platform met andere software?

Als je behoefte hebt aan een koppeling of koppelingen, neem dan contact op met je accountmanager. Hij of zij denkt graag met je mee over de mogelijkheden en kan indien nodig het ontwikkelteam of een partner betrekken.

Wat moet ik doen als het platform traag reageert en sommige delen van het menu geen informatie willen downloaden?

Als het probleem zich herhaaldelijk voordoet, kan het verwijderen van cookies helpen. Als dit het probleem niet oplost, neem dan contact op met onze supportafdeling: support@fleetcomplete.nl

Is de Fleet Complete app beschikbaar op een smart device?

Ons platform kun je raadplegen via je browser en op een smart device. Je kunt de handige FCPlus app hier downloaden:

App-Store
Google-Store

Heeft u meer vragen?