'Ritten hoeven niet meer handmatig bijgehouden te worden, dat scheelt ons allemaal enorm veel tijd'

Bouwbedrijf Dijkstra de Graaf is opgericht in 1883 en heeft zich naast de uitvoerig van burgerlijke en utiliteitswerken gespecialiseerd in de restauratie van historische en monumentale bouwwerken.

Tijd om te stoppen met handmatige rittenadministratie

Meindert de Jong, projectleider bij Dijkstra de Graaf, vertelt dat medewerkers de rittenadministratie tot voor kort nog handmatig bijhielden. ‘Er werd nog weleens een rit vergeten en dat zorgde iedere keer voor extra werk. Daarom zijn we gaan kijken naar hoe dat anders kon en toen kwamen we bij Fleet Complete uit’, vertelt de Jong.

Klantcase Dijkstra de Graaf

Waterdicht systeem voor registratie van ritten en optimalisatie planning

‘Het is heel fijn dat medewerkers de ritten niet meer handmatig hoeven bij te houden, dat scheelt ons allemaal enorm veel tijd. We weten nu gewoon dat de administratie klopt’. Daarnaast gebruikt Dijkstra de Graaf het systeem ook om te kijken welke medewerker er het snelst bij een klant kan zijn.

De Jong gaat verder ‘Nieuwe dingen roepen altijd weerstand op. In het begin hadden collega’s wel zoiets van, moet dit nou? Inmiddels is iedereen positief. Wat daarbij heeft geholpen is dat het systeem van Fleet Complete erg simpel en gebruiksvriendelijk is. Iedereen kan het gebruiken.’ De Jong voegt nog toe ‘Het is in die zin echt wat ik ervan verwacht had. En als ik toch ergens niet uitkom, dan kan ik zo even bellen.’

Klantcase Dijkstra de Graaf

Dijkstra de Graaf kan ook eenvoudig extra modules aanzetten. ‘Op dit moment is het ritregistratiesysteem voldoende, maar ik sluit niet uit dat we in de toekomst van meer modules gebruik gaan maken’, sluit de Jong het gesprek af.

Wil je meer weten over de oplossing die Dijkstra de Graaf gebruikt? Lees verder of neem contact op met Thomas de Wit op telefoonnummer 06-18604659.

‘Het systeem van Fleet Complete is erg simpel en heel gebruiksvriendelijk. Iedereen kan het gebruiken.’

 

Meindert de Jong

 
  • Inzicht in afgelegde routes met bijbehorende tijden en kilometers
  • Rittenadministratie altijd op orde
  • Medewerkers hoeven niets handmatig bij te houden, dat scheelt veel tijd
  • Nog betere service aan klanten 
  • Uitgebreide (maatwerk)rapportages
  • Modulaire oplossing, dus uitbreiden kan heel eenvoudig

Vraag een vrijblijvende prijsopgave aan